Onet Premium

Praca administracja biurowa

(693)
Kolejność ogłoszeń na liście
Przy domyślnym sortowaniu, na pierwszej pozycji znajduje się losowo wybrane ogłoszenie z wykupioną usługą TOP. Sekcja nie wyświetla się, jeżeli w wynikach brak jest ogłoszeń promowanych przez wykupienie usługi TOP. Poniżej w pierwszej kolejności pokazujemy ogłoszenia z punktami podbić. Im jest ich więcej, tym ogłoszenie jest wyżej.
Więcej informacji

Praca administracja biurowa

Praca w administracji biurowej dotyczy najczęściej stanowisk związanych przede wszystkim z obsługą dokumentacji w firmie. Do najważniejszych obowiązków pracowników w administracji należy dbanie o organizację biura, prawidłowy obieg dokumentów oraz wsparcie pozostałych działów w przedsiębiorstwie. Osoby zatrudnione w biurach zazwyczaj przygotowują raporty, zestawienia, sprawozdania czy innego rodzaju pisma firmowe. Ważnym zadaniem w administracji biurowej jest również odbieranie korespondencji oraz sporządzanie i wysyłanie listów.

Wymagania w administracji

Do pracy biurowej poszukiwane są osoby najczęściej posiadające wyższe wykształcenie na kierunkach związanych z administracją, rachunkowością czy zarządzaniem, Kluczowa jest również znajomość języków obcych. W zależności od zagranicznych kontrahentów firmy, wymagany będzie język angielski bądź niemiecki, w niektórych przypadkach cenione będzie posługiwanie się językiem rosyjskim lub francuskim.
W administracji biurowej niezbędna jest bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym sprawna praca w edytorach tekstowych, na arkuszach kalkulacyjnych oraz tworzenia prezentacji multimedialnych na podstawie dostarczonych dokumentów. Z obsługą komputera nieodzowna jest również umiejętność korzystania z innych urządzeń biurowych, takich jak ksero, fax, skaner czy niszczarka.

Stanowiska dostępne w administracji

W ogłoszeniach w sektorze administracji biurowej firmy szukają najczęściej osób do pracy w sekretariatach, recepcjach, archiwach czy kancelariach. Przedsiębiorstwa poszukują pracowników zarówno na stanowiska szeregowe (sekretarka, recepcjonistka, referent, archiwista) oraz specjalistyczne (księgowa, kadrowa, specjalista ds. rachunkowości, administrator biura).